7DAYS図書館 - 7 Days To Die 解説/攻略サイト

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alpha 14.5 (2016/04/07)

<alpha 14.6 (2016/04/30)
alpha 14.5 (2016/04/07)
alpha 14.4 (2016/04/03)>

Alpha 14.5 is out!

Hey Survivalists,
We have another release for you with some great bug fixes and improvements.

For those who have reported crashes please try updating your video card drivers, cleaning out your files in your C:\Users\name\AppData\Roaming\7DaysToDieAppData folder and reinstalling the game. Note this is should be compatible with all Alpha Alpha 14 on up saved games. We apologize for any of you who are still having trouble running the game. We appreciate your patience and any information you can provide us in fixing the problems. We believe the crashes are Unity related and are still investigating this.

And for those of you haven’t heard the news Telltale Publishing in conjunction with The Fun Pimps are bringing ‘7 Days to Die’ to both consoles! Read More Here.

やぁ皆
グレートなバグ修正パッチをリリースしたよ。

(クラッシュに関するいつもの)

そしてこの度、新たなコンソール版の開発に取り組んでいることを発表します。
詳しくはこちら。(7DTD公式のアナウンスページに飛びます。)


Alpha 14.5 Official Release Notes.



・Fixed: accidental female face checkin with reference photo on it.
・Fixed: Crosshair is not visible while aiming with a rocket launcher
・Fixed: Trees disappear after being shot with Rocket Launcher
・Fixed: Harvesting a mattress does not yield cloth
・Fixed: Splinted leg time is displayed wrong and counts down too fast.
・Fixed: Torch has no shadow implemented . Also fixed that the shadow wasn’t working at all.
・Fixed: Temp fix for wrong scrap amounts
・Fixed: Military Clothing is not mentioned in Armor Smithing’s description
・Fixed: Multiple categories and listed items can be highlighted in Crafting Menu.
・Fixed: Game locks up when a single forge resource goes >= 30k.
・Fixed: Medicine skill increases blooddraw kit’s damage dealt to player.
・Fixed: Delay is present between shot and hit from Nailgun
・Fixed: old wooden chair playing cloth particles.
・Fixed: snow on some windows is overbright/too much
・Fixed: Weapon flashlights sometimes too bright
・Fixed: Made sign alphabet objects double sided.
・Fixed: black screen problem when quitting during death animation
・Fixed: stag pain sound
・Fixed: Minibike - Replacing fueled engine with shiftclick deletes the gas.
・Fixed: Quick opening the In-Game menu after hitting an object causes hitpoints indicator to persist on screen.
・Fixed: When Crawling Zombie gets hit with certain weapons, it stops moving along with animation reset (Joel)
・Fixed: Closing Vault Hatch sound does not match the animation
・Fixed: Feral horde zombies being stuck when out of visibility range and are disabled.
・Fixed: Feral night horde day wraps correctly.
・Fixed: If players logout during horde, horde zombies are not saved but the horde will spawn again as soon as someone joins.
・Fixed: game object leak in emodel (affected all zombies).
・Fixed: Attached flashlights on guns now match hand-held flashlight
・Fixed: Removed apostrophe in description of FLAMING ARROW
・Fixed: Lack of consistency with melee weapons’ crosshair.
・Fixed: Adjusted flashlight and attached flashlights and mining helmet to match and be bright enough for gameplay
・Fixed: Colored Bar is showing up under Crosshair.
・Fixed divide by zero.
・Fixed: Continuously pressing X/A button on empty slot in crafting menu causes the box to highlight and blank table to appear.
・Fixed: Empty quality bar appears under item that serves as fuel in burning Forge/Campfire after reloading the game.
修正:女性の顔に不可解なものが映りこんでいた問題。
修正:ロケットランチャーで狙った際、クロスヘアーが消えていた問題。
修正:ロケットランチャーを発射すると木が消える問題。
修正:マットレスから布が取得できなかった問題。
修正:添え木の時間表示の不具合、カウントダウンが早すぎる問題。
修正:松明が影を作らない問題。
修正:スクラップ類の素材としての量の問題。
修正:ArmorSmithingスキルにおいて、軍服系の説明が無かった問題。
修正:複数カテゴリーにまたがるアイテムはメニューで強調表示できます。
修正:ひとつのフォージに素材を30k(30,000)以上溜めたときにクラッシュする問題。
修正:医学スキルにより採血キットによる被ダメージが増加していた問題。
修正:釘打ち機について、発射から着弾までにタイムラグがあった問題。
修正:古びた木の椅子から布のパーティクルが出ていた問題。
修正:いくつかの窓から見た雪が明るすぎた問題。
修正:武器に装着した懐中電灯が明るすぎた問題。
修正:両面アルファベットブロックが作った問題。
修正:死亡アニメーション中に終了すると黒い画面のままとなる問題。
修正:一部のダメージ音の問題。
修正:ミニバイクについて、燃料を入れた状態で左クリックでエンジンを外すと
   燃料が消滅してしまう問題。
修正:ゲーム内メニューを素早く開くことで画面上にゲージが残ってしまう問題。
修正:這いつくばりゾンビを特定の武器で攻撃すると
   アニメーションリセットと同時に停止してしまう問題。
修正:シェルター用ハッチの音がズレてしまっている問題。
修正:FeralHorde時、描画範囲の外のゾンビがスタックする問題。
修正:FeralHordeが発生する日を正確なものにしました。
修正:Horde発生中にログアウトした場合、ゾンビはセーブされず消えます。
   そして再接続すると、再びHordeが発生するようになります。
修正:全てのゾンビに影響する何らかの変更(?)
修正:武器に取り付けた懐中電灯は手で持った時と同様の働きをします。
修正:FlamingArrowの説明文からアポストロフィを削除。
修正:鈍器がクロスヘアからズレる問題。
修正:装備系の光源について、ゲームプレイに支障の無いレベルの明るさにします。
修正:クロスヘアの下に色付きのバーを表示します。
修正:0除算の問題。
修正:クラフトメニューの空きスロットでXもしくはAキーを押し続けると
   挙動が乱れる問題。
修正:アイテムの下に空の品質バーが表示されますが、
   それはフォージ/焚き火における燃焼時間を表します。


Changes

・Changed: sound assignment on hatches in blocks.xml.
・Changed: Lowered player respawn sound.
・Changed: Lowered the radius for the treasure quests.
・Changed: Nail gun sync and volume tweak.
・Changed: Vault hatch close sound has more ca-chunk.
・Changed: Lowered magnum volume
・Changed: Lowered Auger even more
・Changed: Handlebars can be crafted without a schematic.
・Changed: Blunderbuss ammo scraps as paper.
・Changed: settime cmd rewinds zombie horde days so it can be used to skip around to test.
変更:blocks.xmlにおけるハッチ類のサウンド。
変更:プレイヤーがリスポーンした際の音を下げました。
変更:トレジャークエストの範囲を狭めました。
変更:釘打ち機に関するいくつかの調整。
変更:シェルター用ハッチを閉じた音をカチャン系のものに。
変更:マグナムの音量を下げました。
変更:掘削機の音量をもう少し下げました。
変更:ハンドルバーはレシピ本無しに作成できるように。
変更:ラッパ銃の弾薬を分解して紙が作成できるように。
変更:Hordeをスキップすることのできる、動作テスト用のコマンドを追加。


Known Issues

・Mac and Linux still have some rendering issues we’re investigating
・Sounds on dedicated servers seem to stop playing after extended periods of time. Resetting the server fixes this.
・Some folks are still experiencing crashed we are investigating this and suspect it’s a unity problem.
・NRE can pop up after leaving a game and forces the player to close the game, we’re investigating
・Minibike disappearing issues we’re investigating
・MacOSとLinuxでは以前としていくつかのレンダリングに関する不具合があります。

・Dedicatedサーバーは特定の時間経過すると音が出なくなります。

・一部の人で発生し続けている問題を調査しています。

・ゲームを終了する際にNREが表示される問題を調査しています。

・ミニバイクが消えてしまう問題を調査しています。


<alpha 14.6 (2016/04/30)
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