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alpha 14.3 (2016/04/02)

<alpha 14.4 (2016/04/03)
alpha 14.3 (2016/04/02)
alpha 14.2 (2016/03/29)>

Alpha 14.3 Patch is out!

Hey Survivalists,
The team has been continuing to improve alpha 14 so here is another round of fixes. Again thanks to the community for helping find and report the issues.

For those who have reported crashes please try updating your video card drivers, cleaning out your files in your C:\Users\name\AppData\Roaming\7DaysToDieAppData folder and reinstalling the game. Note this is should be compatible with your A14, 14.1 and 14.2 saved games. We apologize for any of you who are still having trouble running the game. We appreciate your patience and any information you can provide us in fixing the problems. We believe the crashes are Unity related.

やぁ皆

私たちはこれまでのAlpha14パッチで取りきれなかったバグの修正に努めています。
問題を発見し報告してくれるコミュニティに大変感謝しています。

前のバージョンで不具合が出ている場合、グラフィックドライバのアップデートや
ゲームフォルダの掃除、もしくはゲームの再インストールを試してください。
(ゲームフォルダ=C:\Users\name\AppData\Roaming\7DaysToDieAppData等)

このパッチはAlpha14.0、14.1、14.2のセーブデータと互換性があります。
トラブルのあるゲームで遊ばれている方にお詫びします。
皆さんのバグ報告と忍耐に感謝しております。


Alpha 14.3 Patch notes

・Added: progress bars to skills in the skill screen to show current level and xp to next level.
・Added: Skill group category groups icons and sorted all skills and perks into these groups; All, Firearms, Weapons, Tools/Traps, Clothing, Scavenging, Health/Fitness and Crafting Miscellaneous.
・Added: You can craft Destroyed Stone to backfill holes while mining.
・Added: New larger iris overlay for female Asian.
・Added: New female base texture for the Asian head with lower slanting eyebrows, less lipstick and more eyeshadow used on Grace. Damn she’s hot now!
・Added: New male and female T-Shirts and Sweatshirts to the game. They come in the standard variety of colors and can be found in loot.
・Added: 90-minute day option.
追加:スキル画面に次のレベルまでの進捗バーを追加。
追加:スキル・パークをカテゴリー分けしました。
追加:壊れた石をクラフト可能に。(掘った穴を手軽に埋められます。)
追加:アジア人女性の表現を新しくしました。
追加:アジア人女性のテクスチャを新しくしました。
追加:ゲーム内で見つけることの出来る、新しい男性用/女性用Tシャツ・スウェット。
追加:1日を90分でプレイできるオプションを追加しました。


・Changed: Hazmat suit is now clothing. Leg and chest armor is allowed to be worn with it.
・Changed: Updated weather to lead up to storms more predictably.
・Changed: Slightly reduced headshot multiplier on arrows/bolts.
・Changed: Bow and crossbow are no longer 100% accurate.
・Changed: Slightly reduced headshot multiplier on arrows/bolts.
・Changed: Bow and crossbow are no longer 100% accurate.
・Changed: Thickened female eyebrow texture to compensate for cutout shader change.
・Changed: Weapon crosshairs are bolder so you can see them easier in daylight and snow areas better.
・Changed: replaced bookcase textures.
・Changed: Updated eye texture, better specular highlight and removed eye size limitation(Joel)
・Changed: Deleted unused eye textures (Joel)
・Changed: Updated Asian heads to support facial animation.
・Changed: Updated all male face meshes, beards and hair for better facial animation.
・Changed: Steel/concrete perks: Only the key items are gated.
・Changed: Forged iron/steel can rarely be found as loot or harvested. A full nomadic playstyle without forge is now possible.
・Changed: Improved adjusted third person torch lighting.
・Changed: Flagstone is crafted from and repaired with Cobblestone Rocks.
・Changed: reorganized clothing loot lists.
・Changed: Zombie footsteps are louder.
・Changed: Wind now stops moving grass & trees when it has snowed (does not affect snow biome trees without new fallen snow)
・Changed: All buffs use and display real-time minutes or seconds.
・Changed: Harvesting an engine from a car wreck is more likely.
・Changed: Knocking down doors gets you some resources.
・Changed: Hornets always harvest for honey.
・Changed: Barbed wire fences can be disassembled with a wrench.
変更:HAZMATスーツを服扱いにしました。
変更:天候システムを変更、嵐が来るのを予想しやすくしました。
変更:矢・ボルトのヘッドショットダメージを減少させました。
変更:弓やクロスボウを正確に狙えるようにしました。
変更:女性の眉毛のシェーダーを変更しました。
変更:クロスヘア(照準)をより見やすいものに変更。
変更:本棚のテクスチャを置き換えました。
変更:ジョエルの目の質感を変更、目のサイズ制限を撤廃しました。
変更:ジョエルの目のテクスチャについて、使っていないものを削除しました。
変更:アジア人の顔のアニメーションを変更しました。
変更:全ての人種の顔とひげ、髪を変更しました。
変更:Steel/concreteパークにおいて、ゲートをキーアイテムとしました。
変更:精錬した鉄・鋼鉄をレアドロップするようにしました。
   フォージを必要としない生活も可能です。
変更:第三者からの松明の照らし方を調整しました。
変更:フラグストーンはCobblestoneRocksでクラフト・修理できます。
変更:衣服のドロップ率の調整。
変更:ゾンビの足音を大きくしました。
変更:雪が積もると草や木が風になびかなくなります。(新しい降雪バイオームは除く。)
変更:全ての特殊効果に、リアルタイムであと何秒持続するかの表示を追加。
変更:壊れた車からエンジンを取得できる確率を上げました。
変更:ドアを壊すことでいくつかの素材を入手できるようにしました。
変更:ホーネットからハチミツを確実に入手できます。
変更:有刺鉄線のフェンスをレンチで解体できるようにしました。


・Fixed: Incorporated several “Unofficial XML Fixes” (Thanks guys)
・Fixed: Corrected inverted XP on bolts and arrows.
・Fixed: Lowered delay on the steel pickaxe.
・Fixed: Plate mines can be picked up (until we have a better mechanic)
・Fixed: Model can be placed in a way that causes it to levitate above the ground.
・Fixed: Damage popup on multi-block models only on parent block.
・Fixed: Repairing bow is worse than crafting a new one.
・Fixed: Wooden bow makes no sound when it breaks.
・Fixed: Medicine skill provides a better bonus than promised.
・Fixed: Femur is not harvested from animal gore.
・Fixed: Crafting skills show wrong details when switching between them.
・Fixed: All types of ammunition are flying through the bottom of river or lake.
・Fixed: Players have bad indications of how much time is left to be underwater.
・Fixed: Afro hair showed hard edges on cutout, adjusted cutout shader.
・Fixed: Dreadlocks do not display correctly when no helmet is worn.
・Fixed: Color om dreadlocks now works and adjusted specular on both dreadlock and hat dreadlocks textures.
・Fixed: Ball caps too shiny.
・Fixed: Recipe search resets after clicking on Favorite.
・Fixed: Commercial doors and refrigerator lighting.
・Fixed: Over bright flashlight attachment to pistol.
・Fixed: Improved female face rig, eyes can now look around and facial expressions are better.
・Fixed: Deleted old unused hair textures.
・Fixed: Upgrade path of Rebar Frame Pillar 100
・Fixed: Iron Sledgehammer - Sound effect is not realistic when user swings the weapon in the air.
・Fixed: Animations of character’s model and the thrown item are not synchronized.
・Fixed: Bullets had the wrong weight assigned
・Fixed: Tool belt’s four slots are not responsive for several seconds after opening any screen of In-Game UI in which the pointer is visible.
・Fixed: In-Game UI - 9mm, 10mm, 44 Magnum rounds and Blunderbuss ammo do not have Entity Damage.
・Fixed: Gameplay - Item stacks don’t max out, when inventory is full.
・Fixed: Gameplay - Character is aiming with a weapon while reloading it.
・Fixed: Audio - Menu option sounds aren’t working properly when in game.
・Fixed: DTD-1817 TL - Gameplay - Character is not able to jump over a cactus without taking damage.
・Fixed: Glass industrial prefab glassCTRSheet so it looks correct and doesn’t slow fps down.
・Fixed: Alt-tab Butter face, aka, Full screen face stroke, or beat with an ugly stick syndrome.
・Fixed: Flashlight disappears from inventory after assembling it with only one part of weapon.
・Fixed: Infinite audio loop when swapping semi-auto weapons while firing.
・Fixed: Armor - Only three slots of player’s equipment receive damage while jumping from high places.
・Fixed: Gameplay - Lead Car Battery is not used when headlight is turned on and Minibike is in the water.
・Fixed: Some floating stone particles. (Ryan)
・Fixed: Punching in the air do not decrease level of stamina (Chris)
・Fixed: Hitting chickens with your hands yields no feathers.
・Fixed: Using any consumable item and equipping a weapon or tool causes it to disappear from tool belt.
・Fixed: Gameplay - Item stacks don’t max out, when inventory is full.
・Fixed: Workstation infinite crafting exploit.
・Fixed: Bug where weapon would still fire if ammo count was less than 0.
・Fixed: Medicine skill provides a better bonus than promised.
・Fixed: Forge No feedback for missing resources.
・Fixed: Minibike - Fire does not inflict damage to Minibike.
・Fixed: Environment - Jumping on fallen tree deals damage and kill Character.
・Fixed: Weight values for mixed scrappables was off.
・Fixed: Player cannot ignite PIPE BOMB or STICK OF DYNAMITE until the one previously lighted and thrown detonates.
・Fixed: Getting stuck at the door in the docks boat house.
・Fixed: Lowered skill purchase sound volume.
・Fixed: MacOS shaders - except SSAO plugin.
・Fixed: Weather transitions are smoother, eg. melting snow to rain/.
・Fixed: Repair amounts adjusted so that a full repair costs 75% or less versus making a new item.
・Fixed: Tree leaf snow is more “ontop” of the leaves.
・Fixed: Footstep sounds now play snow stepping sound in snow when it has snowed.
・Fixed: Inverted cost of barbed wire and barbed wire fence.
・Fixed: No Feedback for missing resources in the forge.
・Fixed: Boulder harvest resources are more in line with other blocks
・Fixed: Harvesting a mattress does not yield cloth.
・Fixed: Steelpickaxe desynced sound when holding button down.
・Fixed: Several shrubs and dead trees yield more plausible resources.
・Fixed: Iron Sledgehammer - Sound effect is not realistic when user swings the weapon in the air.
・Fixed: Military Clothing has no burn time implemented.
・Fixed: Text - Lack of space in description of Sand.
修正:アンオフィシャルなXMLの修正を取り入れました。
修正:弓とボルトのXPを取り違えていたのを修正。
修正:鋼鉄のつるはしの遅延が小さかった問題。
修正:(腕の良い整備士になるまで)Plate Mineを拾うことができた問題。
修正:モデルを地上に浮遊するよう設置できた問題。
修正:ブロックの表示に関する問題。
修正:修理した弓は新しく作ったものよりも粗悪です。
修正:木の弓が壊れた際、SEが鳴らなかった問題。
修正:医学スキルのボーナス値が過剰だった問題。
修正:大きな骨が動物の死骸から収穫できなかった問題。
修正:クラフトスキルを切り替えた際、説明表示がおかしかった問題。
修正:全ての種類の弾薬が川や湖を通り抜けた問題。
修正:プレイヤーが水中にいる際の問題。
修正:アフロヘアの問題。
修正:ヘルメットをつけていない時のドレッドロックの問題。
修正:ドレッドロックにおけるいくつかの問題。
修正:野球帽がテカっていた問題。
修正:メニューでお気に入りカテゴリを選択するとレシピ検索がリセットされる問題。
修正:商業施設用ドアと冷蔵庫の光源問題。
修正:ピストルに付属させた懐中電灯が明るすぎた問題。
修正:女性の顔の表情を改善しました。
修正:古くなった髪のテクスチャを削除しました。
修正:鉄筋フレームの表現を変更しました。
修正:鉄のスレッジハンマーのSEがリアルでなかった問題。
修正:投擲の際にキャラクターの動きと同期しなかった問題。
修正:弾薬の重量が間違っていた問題。
修正:ツールベルトの"4番目"のスロットを選択してUIを開いた際、
   そのスロットが何秒か応答しなくなる問題。
修正:ゲーム内の表示で9mm弾、10mm弾、44マグナム弾、ラッパ銃の弾に
   エンティティダメージが表示されなかった問題。
修正:インベントリが満杯のときスタックが限界を超える問題。
修正:リロードしているときもキャラクターが狙っていた問題。
修正:オプションメニューのサウンド設定が正常に機能していない問題。
修正:サボテンの上でジャンプをするとダメージを受けない問題。
修正:工業ガラスブロックが視界に入るとFPSが低下していた問題。
修正:Alt+Tabで窓化した際の問題。
修正:懐中電灯だけ残して解体メニューを終了すると懐中電灯が消滅する問題。
修正:セミオートの銃の発砲音がループする問題。
修正:衣服の3番目スロットのみ、高所の落下ダメージを受けていた問題。
修正:ミニバイクのバッテリーがライトのONと水中にいる間消費されない問題。
修正:浮いている石のパーティクルの問題。
修正:パンチが空振りするとスタミナの消費はしません。
修正:ニワトリから羽がむしれなかった問題。
修正:耐久値のあるアイテム、道具、武器がツールベルトから消失する問題。
修正:ワークステーションで無限にクラフトできてしまう問題。
修正:弾薬が無いのに銃を撃ててしまう問題。
修正:資材が足りていないことを、フォージが知らせてくれない問題。
修正:ミニバイクが火でダメージを受けなかった問題。
修正:倒木が跳ね上がった際にプレイヤーがダメージを受けていた問題。
修正:スクラップを混ぜたときの重量値の問題。
修正:パイプボムやダイナマイトに着火できなかった問題。
修正:ドックボートハウスのドアでフリーズした問題。
修正:スキル取得の際の音量が小さかった問題。
修正:MAC OSでの描画の問題。
修正:天候の入り混じりをより自然に。
修正:完全に修復するためのコストを新規作成するよりも低くします。
修正:樹木の積雪が葉っぱの上に積もるように。
修正:積雪があれば足音は雪を踏む音に変わります。
修正:有刺鉄線と有刺鉄線フェンスの材料を取り違えていた問題。
修正:地表に転がっている岩から得られるアイテムの量を調整。
修正:マットレスから布が得られなかった問題。
修正:鋼鉄のピッケルをボタンを押したまま使うとSEが鳴らなかった問題。
修正:枯れ木等の木材ブロックはもう少し資材を得られるようになります。
修正:鉄のスレッジハンマーの空振り音をもう少しリアルに。
修正:ミリタリー装備に燃料としての時間が設定されていない問題。
修正:砂の説明文にスペースが足りていなかった問題。


Known Issues

・In Single Player zombies sometimes don’t damage players if they have not yet opened their player screen. Opening your character screen or tabbing in and out of the game fixes it.
・Mac and Linux still have some rendering issues we’re investigating.
・Sounds on dedicated servers seem to stop playing after extended periods of time. Resetting the server fixes this.
・Some folks are still experiencing crashes we are investigating this and suspect it’s a unity problem.
・別の窓で作業をしている間、ゾンビ達がプレイヤーを攻撃しても
 ダメージを受けない問題があります。
 ゲームに復帰すると問題はありません。

・MacOSとLinuxではいくつかのレンダリングに関する不具合があります。

・Dedicatedサーバーは特定の時間経過すると音が出なくなります。
 再起動で対応してください。

・一部の人でまだ発生し続けている問題は、Unityに起因する問題ではないかと考えています。


<alpha 14.4 (2016/04/03)
alpha 14.3 (2016/04/02)
alpha 14.2 (2016/03/29)>

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